dinsdag 16 november 2010

Voor mijn allerliefste Secret Santa

Ik gaf je misschien niet zoveel tips:
  • retro
  • schattigheid, als in: polka dots, strikjes en bloemetjes
  • en nog iets...
maar je maakt me blij met vanalles en daarom hield ik het een beetje vaag. Misschien vind je dat maar lastig, daarom nog een paar tips: zo hou ik van
  • cadeautjes, verpakt met een strikje, ik hou van m'n eigen nieuwsgierigheid en de spanning van het openmaken van pakjes
  • oorbellen: ik heb ze in alle kleuren, formaten, figuren, diktes,...
  • interieur-boekjes. Ik wil mijn huisje later sober (nog iets waar ik van hou), met toffe retro-accentjes. Zo zag je bijvoorbeeld al mijn ongelooflijk mooie arcopal-lotus servies en de glazen voorraadpotten van Gulf met rode appeltjes, dat is liefde;-)
  • lezen! Meer dan 2u trein per dag resulteert in een leesverslaving, romannetjes (Nicci Gerard, Markus Zusak,...), maar ook thrillers (Nicci French, James Patterson (net ontdekt), en zoveel meer!
  • foto's, mooie foto's van vanalles en nog wat, liefst met een vleugje romantiek en een mooi kadertje errond! In mijn toekomstig huisje komt er een gigantische fotomuur met herinneringen, grappigheid, herinneringen en nostalgie!
  • ik wil dolgraag leren naaien zodat ik ook kan wat al die ferme vlijtige wijven hier in blogland ook kunnen! Later, als er kindjes zijn wil ik ook zulke toffe winterjasjes, jurkjes, truitjes in elkaar knutselen. Ik meen het als ik beweer dat ik oprecht jaloers ben op die mooie creaties!
  • jurkjes met leuke prints en laarsjes met mooie hak!
  • ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten