maandag 20 december 2010

Secret Santa (the (spijtige) end)

Mijn pakje kwam vrijdagmorgen aan en dankzij mijn nieuwsgierigheid was er geen tijd om het fototoestel op te laden en foto's te trekken van het pakketje voor ik het opendeed, maar mijn lieve Secret Santa zorgde voor beeldmateriaal:
Supercadeau dus! De appeltjespot met 'klepdop' had ik nog niet. Ik had er zelfs ocharme nog maar eentje. Nu dus meer:-) En bladwijzers zijn altijd welkom, zeker als ze van een van mijn favo-magazines komen: Flow!

Marijke_ heeft me ontzettend gelukkig gemaakt: alles was mooi ingepakt en uitpakken vind ik za-lig! Marijke, zelfs het bolletjeszakje is hier hartelijk ontvangen, cuteness overload!
En nog eens chapeau, zo geslaagd met zo weinig tips.

Merci Tess voor het geweldige initiatief! Op naar de volgende editie. Ik dacht ook aan een Secret Sinterklaas, Secret Easter en Secret tussendoor, ergens putteke zomer...;-)

Wist je dat...
  • ik eigenlijk stiekem dacht dat miss_punt/tante tweet voor mijn cadeautje moest zorgen omdat ze op zoek was naar een route richting Diepenbeek, richting mij dus:-)
  • ik dankzij Marijke nu ook hele hoop appeltjespotten heb gekregen. Onze poetsvrouw was er toen ik ongeduldig mijn pakje open aan het maken was en zij heeft blijkbaar een hele voorraad voorraadpotten van Gulf waar ze niets mee doet, maar ik wel!!

2 opmerkingen:

  1. Allemaal zeer graag gedaan, en vooral geweldig dat ik je onrechtstreeks nog meer appeltjespotten cadeau heb gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh geweldig zeg! Dat zijn inderdaad heel leuke cadeau's!

    BeantwoordenVerwijderen